Treningsplan til Dynafit Trollheimen Fjellmaraton

Treningsplan til Dynafit Trollheimen Fjellmaraton

Malene Blikken Haukøy liker seg aller best på stier over skoggrensa. Foto: Martin Dalen

Norges Fjelløpedronning Malene Blikken Haukøy kommer til Dynafit Trollheimen Fjellmaraton 10. september. Fjellmaraton er i skuddet som aldri før, og vi har spurt henne om hun kunne lage en liten treningsplan på 12 uker (da rekker du akkurat å komme i form til 10. september). Her er Malenes treningsplan:

“Me er godt inne i Juni månad, og snøen er i ferd med å renne vekk. Kanskje er det fleire som gler seg til å tilbringe sommaren over skoggrensa med lette joggesko og luftig shorts?

Eg har dei siste sommarane prioritert startnummer, terrengløpesko og steinur framfor solseng på Alicante og sand i sandalene, og eg angrar ikkje eit sekund! Tallause nye og spennande plassar har eg sett, og ein robust og lykkeleg kropp har eg opparbeida meg. Gjennom denne reisa i fjellet har eg prøvd og feila, gambla og vunne, og føler såleis at eg har god erfaring og kunnskap på temaet. Eg håpar fleire legg seg i selen, og melder seg på fjelløp her i Noreg. Det er ei unik oppleving å ha det så smerteleg vondt, hate livet og grave langt ned etter krefter i så storflotte omgivelsar og vakkert terreng som det er å finne mange stadar i Noreg. (Ein kan sjølvsagt også ta tempoet nokre hakk ned å nyte turen i større grad).

Malene under Stranda Fjord Trail Race. Foto: Håvard Myklebust

Fjelløp er å finne i stort sett heile Noreg denne sommaren, men namnet fjelløp er generelt, og det er store skilnadar mellom dei ulike løpa. Lengde, høgdemeter og terreng varierar stort. Det gjeld å plukke seg ut noko ein finn motiverande, og som passar ein. Eit meget overkommeleg løp for den gjennomsnittleg sprek nordmann er Dynafit Trollheimen Fjellmaraton. Distansane her er heil og halv maraton, terrenget mjukt og variert, og høgdemeterane overkommelege. Dette er slik eg ser det eit supert løp for dei som ynskjer å teste idretten.

Det er viktig å nyte omgivelsene når man er ute på løpetur. Foto: Privat

Det er vanskeleg å komme meg gode individuelle treningstips på generell basis. Folk er ulike med ulike mål, ulik bakgrunn og føresetnad, men eg prøver likevel. Eg vil no skissere ein 12 vekers plan for nybegynnerar som ynskjer å delta på Trollheimen Fjellmaraton. Ver ops på at dette er generelt, og må tilpassast den enkelte!”

 

Last ned treningsplanen på PDF her!

 

Fyll på med litt ekstra insirasjon og se filmen Malene i Fjellmaratonfolket av Martin Dalen fra nettopp, Dynafit Trollheimen Fjellmaraton. Snurr filmen her:

3 Replies to “Treningsplan til Dynafit Trollheimen Fjellmaraton”

  1. Hei! Treningsprogrammet ser kjempe bra ut, og jeg gleder meg til å ta det i bruk i sommer! Det jeg lurte på hva MBl(1,2) står for. Jeg tenkte det kunne være Motbakke løping, men isåfall hvilken intensitet er det tenkt at disse øktene skal være på? Takk for bra program altså!

    1. Hei Helena.

      Ser ut til at vi glemte å forklare hva MBI1 og 2 var på programmet. Har lastet opp .pdf på nytt så om du går inn på lenken til PDF og refresher siden så får du den oppdaterte versjonen.

  2. Hei! Eg har lyst å teste treningsprogrammet og har eit par spm: i TLMB ca 30 min står det 1,5 t i varighet. Skal testløpet gjennomføres fleire gonger eller berre ein? 🙂 Og med MBHØ øktene også..? Eg har tenkt at total varighet inkl oppvarming, nedtrapping, pauser etc. Er det riktig? Gler meg til å starte! Helsing Gry

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Solve : *
14 + 21 =